Double vie
You thought you knew the one you loved. Laurence and Nina believe they are living an exclusive and happy love life with their partner Marc. However, when he suddenly dies, they are horrified to discover that he was leading a double life, living alternately with his concubine, mother of two children and his “official” wife. From then on, the two widows must find the resources necessary to make a fresh start in their respective lives.