Dragon Women
Often called Dragons, women in the finance sector still represent a small minority, especially in the higher spheres of power. Shot in Europe, America & Asia, this documentary is a series of intimate portraits of various senior women in the finance sector. Filmed at work, at home and during their leisure time, they'll tell us what made them succeed in the business and share with us the mechanisms they've had to implement to survive in one of the most competitive and masculine sectors in the world.