Dreamers
At the age of nine, Carlos arrives from Mexico to Chicago with his three brothers and his parents. The day he turns eighteen, his future becomes uncertain. According to US law, Carlos is now undocumented. The slightest mistake can lead him to deportation. From defeats to successes, the film tells the story of Carlos now thirty-eight years old, his brothers and the fate of 2.5 million people growing up in a country that still does not recognize them as its own.