Drei Tage
At a construction site where walls are worked down and painted, the death of the foreman’s wife hangs in the air like fine dust. As the team tentatively searches for a way to respond, they collide with the rigid mechanisms of a working world that allows only three paid days of mourning. Amid their silence, the foreman struggles to get through the day.