Ds wahre Gsicht
Dancing is forbidden, because in pandemic times no unnecessary risk should be taken. So it's no wonder that the young winemaker Janis is not particularly fond of her father's illegal concert. But tell that to your musician dad, who has been waiting for the next concert for months. Janis doesn't want to go, but ends up there after all. The reward is a stormy surprise.