Du Léman à la Haute mer
Around a lake that over the years has seen the birth and development of increasingly high-performance sailing boats, five brothers and sisters set out to discover the mystery of Swiss sailors: why are Swiss sailors so successful on all the world's waters, even though they have no access to the sea? Through these five portraits, the ever-present breeze observes and tells the story of competitive sailing, or how freshwater sailors become the stars of their sport.