Due volte Su
Su, a young Italian gardener, works in Switzerland. One morning she is summoned by her boss to defend herself against an accusation of theft at work. Su reviews the events of the day and recalls her encounter with her colleague Lore, a somewhat older and mysterious woman. As the interview with the boss proceeds, Su realises that in order to protect herself she has to tell a different version of the actual events.