Ebb and Flow
The tide is low at Nunavik’s Ungava Bay. The children are leaving the shore, which is taken over by a helicopter from a mining company. Meanwhile in France, at a landing site for a fibre optics cable from North America, the kids are vanishing into the fog. The sea is making its way in, and nature is taking over again.