Éclats de l'âme
A young filmmaker goes on a journey of discovery through the lens of her camera, trying to understand her femininity. As she travels to India, Hong Kong and France, she meets people who open up to her. She processes her thoughts by writing letters to a close friend in France. Both are confused about sexuality and try to find a way to live as respectfully as possible.