Edis Paradies
Swiss diver Edi Frommenwiler has fulfilled his dreams in Indonesia. Twelve years ago he built a big ship and since then dives up to four times a day in the last remaining of underwater wilderness of Indonesia. Always with him his underwater video camera with which he captures the most bizarre and exquisite sea creatures. Filmmaker Otto C. Honegger accompanies Edi on a diving trip through the islands of Raja Empat near Irian Jaya. Fantastic images give an insight into Edi’s underwater paradise, in some of the most species rich reefs of the world, where new varieties are being discovered even today.