Ein Haus für Lars – Eine Reise mit Cortis & Sonderegger
The two Zurich photographers Cortis & Sonderegger meticulously recreate iconic images from international photographic history. They then photograph these artful bricolages along with the tools and materials used to create them. In this documentary, the two give insight into their way of working and thinking. And they explain why they are not a bit afraid of illustration programs that are becoming more and more sophisticated and of AI.