Ein Mann ein Wort
Jon Andri Tgetgel is proud. Mainly of his leadership qualities. As a Major General, he set targets and led thousands of soldiers. As an engineer, he planned and managed large construction sites. Now this quickfire patriarch lives alone in his huge Engadine house, and the only creature he can boss around is his cat. Although a natural problem solver, the 91-year-old father shuts down when facing conflict with his only son. For now.