Ein Tag mit Kalabrese
As a musician, DJ, producer, club operator and party organiser, Kalabrese has been shaping the Zurich music scene for over 25 years now. Not least because of his unique musical style, known as Rumpelmusig, Kalabrese has gained a lot of international recognition over the years, which has made him a permanent fixture in the electronic music world. His unique character and unmistakable music have become an integral part of the international stage. The film accompanies Kalabrese for a day and provides intimate insights into the life and thoughts of the Zurich artist.