Ein Zimmer
A historic housing cooperative with one-room apartments, founded in the 1920s for single working women still hosts FINTA people living alone in the middle of a city. Six residents share their intimate spaces, reflecting on the distinct community, the solidarity among FINTA people, and the freedom to pursue non-normative ways of living alone amidst rising urban rents and ongoing gentrification.