Eine Geschichte mit Hummer
Bruno, an unsuccessful salesman of singing Christmas trees, can't bring himself to cook a lobster and thus keeps it alive in the bathtub. As he slowly develops feelings for his new pet, his life turns out in disorder. And escaping is all that remains.