Einfach Machen – She-Punks von 1977 bis heute
"Don't talk, do!" At the end of the 70s, punk promised rebellion and self-empowerment. Also for the women in the scene. They fought for their place on stage between the dominant punk top dogs, playing against social norms and long-outdated female role models. This is their story.