Einspruch I
A rejected asylum seeker is in detention awaiting to be expelled. Plagued by guilt and in fear of the prevailing deportation practices, he hallucinates half asleep images of his own execution. On television, a broadcast account of a spring festival involving the public burning of an effigy representing winter.