Eiskarl
An old abandoned workshop, frozen over: Eiskarl waters his junk garden and waits. But the discarded scrap cannot be brought to life. One day Eiskarl discovers a tattered perfume bottle that could result in a friendship, but only if accepted. The junk is still there, but the snow is melting.