Elephant in the Room
Without understanding why, Irna senses that the relationship with her son Jago is becoming more and more hopeless. She seeks refuge in her own world, whose centre is Elias, a rubber doll. While Irna holds on to her own reality with all her might, Jago desperately tries to make his mother understand.