Elisa
Elisa, 35, has been in prison for ten years for killing her older sister and burning her body without any apparent motive. She claims to remember little or nothing, as if she had cast a veil of silence over herself and her past. But when she decides to participate in criminologist Alaoui's research, her memories begin to take shape in a tense and relentless dialogue. In the painful realisation of fully acknowledging her guilt, Elisa senses the first step towards possible redemption.