Elles
Five women, who have shared many years of friendship, who have been accomplices, and have tender feelings for each other, and whose relationship is strong enough to have survived the occasional savaging, unspoken jealousy, incomprehension, secret desires. Five women young enough still to dream, to live, to completely change course, to knowingly chase a rainbow. Five women mature enough to accept the inevitable.