Elysium
Detached from time and space, a man loses himself in the underwater world of his bathroom. He is haunted by the stereotypical image of the female muse. Overwhelmed by his misunderstood patriarchy, his world goes up in flames and he discovers a new access to sexuality within himself. He decides to leave his dream world to create a new one.