En terrain neutre
One is the son of a farmer from Vaud, the other of a Kabyle sea urchin fisherman. Stéphane and Mehdi are Swiss. And therefore neutral. In fact, that’s the only genetic trait they share with a wrestler from Toggenburg. What a crazy idea to have elevated neutrality to the supreme value of identity. But what does it actually mean to be neutral? To find out, Stéphane and Mehdi embark on a zany global road trip in the midst of a national crisis of conscience.