Enjoy Your Stay
To avoid losing custody of her daughter in Manila, thirty-five-year-old Luz, an undocumented Filipino cleaner in the luxury chalets of Verbier, must pay off her debt and collect money at any cost — even if it means betraying her community and crossing her own moral limits.