Entre Simone et Brigitte. De la révolte à la spiritualité
Andrée, Marie-Josèphe and Stefanie don't seem to have much in common. Marie-Josèphe preaches in a white Christian dress, while Andrée remembers her life in an indian Ashram and talks about the sexual revolution. Stefanie use to dream her life as the one of Simone de Beauvoir. The three women however often talk in the same voice. The film takes the form of a oniric and fragmented travel in these former feminist activists minds and life stories.