Espèce menacée
Excelsior, a ski-resort without snow. A missing bride-to-be, a course for men in search of meaning, a couple in crisis, a Carnival monster, marmot hunters and a glacier in peril: the uncertain future of an Alpine community hinges on its ability to face up to its contradictions when everything collapses.