Essais
The dancer Kira Blazek Ziaii explores new movements, tries out passages from one to the other. She enters into a fictional exchange with the artists and researchers Stephen Watts, Éléonore Bernard, Heba-Raphaëlle Meffre, Flurin Cuonz, Marco Baschera and Jiajia Zhang, all of them engaged in some form of self-experiment.