Ester Poly – Sin via en Tunesia
The feminist band Ester Poly is loud, provocative and sociocritical. Raeto-Romanic bassist Martina Berther from the canton Graubünden and drummer Béatrice Graf from Geneva have been inspiring international audiences for ten years with their punky energy. But while on tour in Tunisia, Martina Berther begins to question the combative drive of their music. Can a feminist statement be made with quieter sounds as well?