État de nécessité
A film that goes behind the scenes of two court cases involving activists in the fight against climate change in Switzerland. An intimate, powerful, sometimes funny and moving journey that follows the protagonists in lawyers' offices and courtrooms' corridors. A tense journey full of pitfalls, hopes, bitter disappointments and ephemeral triumphs.