In early 2024, overturned road signs and tractors with flashing lights disturbed the calm of the countryside. The media described the symptoms but struggled to explain the causes. Soon the calm returned. Yet the economic situation of farming keeps worsening. This film meets women and men who keep fighting every day, from large mechanised farms to micro-farms, despite collapsing prices and ever harsher working conditions.