Eva Aeppli – Vive la vie, vive la mort!
Fascinating, extraordinary, passionate! This is how her companions describe the artist Eva Aeppli. She was a visionary, a great artist of her time, and a pioneer for future generations. She was an artist with clear visions, who had rough edges and consistently resisted the art scene. Companions remember the great artist, art historians classify her work.