Eva
Though being a swimmer, Eva was unable to save her brother from nearly drowning at sea. He now lies in a coma and the cold relationship with her mother is not helping Eva's conscience either. She stumbles upon a mysterious puddle in her bathroom, which takes her to the depths of the sea. As her mother looks for Eva, she only finds a puddle of water that she starts to wipe away.