EVA
Eva, a 10-year-old girl from Ghana shows up one day at the orthopaedic centre in Nsawam accompanied by her brother Seth; the girl has severely burnt hands. The fate gives her the opportunity to undergo surgery in Switzerland. But what lies behind those terrible burns? And who will take care of her?