Experiment Schneuwly – Staffel 1
Mr. and Mrs. Schneuwly agree to enter a world foreign to them as part of an experiment. The good-natured couple is motivated to engage in the most frivolous activities possible. In the process, bourgeois obedience comes their way. The series is an ironic contribution to an ever-widening urban-rural divide.