Faire des vagues
How to make one's own waves facing a stigmatizing virus? Corinne is passionate about water and winter swims. The mother living with HIV takes us on an aquatic journey into her mental universe composed of the surfaces and depths of Lake Geneva. In following her swimming, drawing, filming and doing acrobatic exercises with her daughter, we travel through the inner transformations that she experiences at the moment.