Fait Club
The adventure of four very different characters who decide to found a curling club. Through frequent training sessions conducted by a strict coach at the Faido ice rink, the team members develop a friendship that leads them to improve on a human level until they take up the challenge to participate in the selections for the 2026 Milan-Cortina Olympics.