Family First
Eighteen-year-old Naïla struggles to balance her family’s demands with her own aspirations as she prepares for her father Lamine's birthday. Her mother Awa’s relentless calls and her brother Yoro’s shady activities reveal a family full of escalating misundarstandings, that put the motto “family first” to it's ultimate test.