Family Music
Musicians and brothers Wolfgang and Christian Muthspiel have been playing together as a duo for over 20 years. In this documentary, the Austrian brothers return to the origins of their musical vocation and talk about their relationship with their father who died in 2001. Interwoven with a mix of concert pictures and Super-8 family films, Borgeaud’s film is a simple but strong tale about the intimate connection between artistic creation and life itself.