Fell in Love With a Book
Authors part of a collective of undocumented read from their book, “Von der Kraft des Durchhaltens”, in a public space. With texts, questions and glances, they seek a dialogue – and open up a space for encounters. By writing together, they have created a language of solidarity and resistance that defies dominant narratives.