Fishmanwoman
A man is swallowed by the television while watching it and washed out to sea, where he is transformed into a fish that disappears in the waves, only to land shortly thereafter on a plate, but just before he is about to be eaten, he transforms himself into a lascivious woman on the sofa, whose slippery wet fish skin becomes the sensual body of a woman, while the stars in the sky enhance the erotic atmosphere.