Viktor is a young vampire who feels like a failure because, at the age of 25, he has still not managed to bite anyone. After having botched several pitiful attempts at sinking his teeth into a victim, Viktor musters up his courage and invites the female intern, Sophia, to an evening rendezvous in the zoological museum.