Stage settings are spaces . lled with sound, light and architecture. Stage settings are original interpretations of a theater piece. Stage settings are art. Three contradictory statements, which are cogent when juxtaposed. The film “Flüchtige Räume” accompanies Swiss set designers Muriel Gerstner, Penelope Wehrli and Roland Aeschlimann in their work and portrays their contrasting projects.