Football Inside
The film enters the heart of football culture and uses the dressing room as the central stage. By putting on their jerseys, professionals, women, juniors and seniors take on different roles for the duration of a game. The joy of the game unites them all. Teams come together, forget everyday life and become part of a greater unity through the ritual of football.