For Real, for Real, for Real this Time
The animated film explores possibilities of a feminist appropriation of digital spaces and technologies. An older woman moves and dances lustily through a space in the middle of a server farm and, together with a snail, covers it with a shiny layer of slime. The myth of cyberspace as an immaterial space is questioned, slimed, feminised and embodied.