Forma del primo movimento
The film follows the rehearsal of a future play. Through the movement of their bodies, they form a tension-laden structure and try to evoke past stories. They concentrate on their bodies, through which they get to know each other. It is also a means to connect with the real world beyond the windows and walls they live in.