Formol
A son meets up with his father in his taxidermy workshop after several years of separation. There, he tries to engage a dialogue with him but the father quickly dominates the situation and seems to avoid any discussion. Instead, he imposes physical exercise in the forest. But as the son wakes up in his old room at his father’s, with no memory of what happened in the woods, the father strangely does not seem worried and appears to want to draw a line under a past.