Forza, Rea!
In a hill-side village in Ticino, Rea wants to deliver a love letter to her crush. With her roller skates on, she rolls her way to her house. Before she can deliver the letter, however, it flies away downhill through the town. Rea embarks on a breakneck tumble through the village to catch the letter, dodging countless obstacles on the bumpy terrain of the old town streets, before finally delivering the letter.