Four in time
Upon the filmmaker's initiative on the 6th of January 1997 four Swiss drummers, Pierre Favre, Fritz Hauser, Daniel Humair and Fredy Studer got together in Zurich to rehearse for a period of four days. The film focuses on the coming together of four very different personalities, an artistic dialogue that reaches the height of its “crescendo” at the time of their concert.