Four Weeks in Melbourne
After her father’s death, Antonella needs to run away from her reality. She makes up her mind and travels to Australia for four weeks. Anthony, an internet acquaintance, is waiting for her in Melbourne, they both love cinema. While in Switzerland Antonella has already made several independent films. Anthony had talked a lot about his filmmaker-friends in Melbourne. Antonella is able to meet them and take a journey through Melbourne'sindependent film community.