Frauen am Bauen
Jamica has had enough of working two jobs at fast food chains. Yumi can no longer retouch pimples. Lucinda struggles to feed her family. Romana wants to finally learn her dream job. They all want to break out of their old rut — and into the world of construction. A sisters-helping-sisters organization plays a crucial role in this: women empowering other women — with tools, knowledge, and solidarity.